.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
65 درصد سموم موجود غیرمتعارف بود

مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از 71 فروشگاه سموم محصولات کشاورزی استان بازدید شد که 65 درصد فروشگاه‌ها سموم غیر متعارف داشتند.
 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، حسن مکرمی صبح امروز در کارگروه سلامت استان مازندران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مصوبه ماه گذشته کارگروه سلامت استان مازندران درباره بررسی وضعیت مراکز فروش سم در استان مازندران به بازدید حدود 71 واحد فروشگاه سموم محصولات کشاورزی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: 61 درصد از فروشگاهای بازدید شده از مبادی زیربط داری مجوز فعالیت بودند.

وی تصریح کرد: در 58 درصد از فروشگاه‌های بازدید شده مسئول فنی حضور داشتند و 42 درصد بدون حضور مسئول فنی سموم به فروش می‌رسید.

مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه یادآور شد: در بازدید‌های که انجام شد در 65 درصد از فروشگاه‌های بازدید شده شاهد وجود سموم غیرمجاز بودیم.

وی ادامه داد: تعداد فروشگاه‌های سموم محصولات کشاورزی استان مازندران 600 مورد است که برای ساماندهی واحدهای متخلف نیاز است دبیرخانه‌ای دائمی برای این امر تشکیل شود تا نسبت به تعطیلی این واحدها و یا ساماندهی این صنوف اقدام شود.

مکرمی در ادامه گفت: در بازدیدهای انجام شده برخی‌ها اعلام کردند که درباره غیر مجاز بودن اینگونه سم‌ها اطلاع دقیقی در دست نداشتند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: برای ساماندهی فروشگاه‌های غیر مجاز نیاز است،بازدید‌ها به طور دائم انجام شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.